Gumb išči| Zapri iskalnik

Občinska uprava

Občinska uprava odloča o pravicah in dolžnostih posameznikov in pravnih oseb ter o njihovih pravnih koristih v upravnih zadevah v upravnem postopku. Pri svojem delu je samostojna in deluje v okviru Ustave Republike Slovenije, zakonov in statuta Občine Sevnica.

Marja Zidarič, višja svetovalka za pravne zadeve - ZAČASNO ODSOTNA

Pisarna:

201, II. nadstropje

E-mail:

Področja dela: 

  • varovanje osebnih podatkov
  • informacije javnega značaja
  • splošne pravne zadeve

Eva Andolšek, svetovalka za pravne zadeve - ZAČASNO ODSOTNA

Pisarna:

209, II. nadstropje

E-mail:

Področje dela:

  • premoženjsko pravne zadeve
  • služnostne pogodbe

Sergej Blas, svetovalec splošne službe

Pisarna:

209, II. nadstropje

GSM:

/

E-mail:

Simon Dolenšek, višji svetovalec za pravne zadeve

Pisarna:

215, II. nadstropje

E-mail:

Področje dela: 

  • prodaja, nakup, oddajanje v najem oz. zakup premoženja občine
  • geodetski postopki (parcelacije občinskih cest in drugih javnih površin)
  • uporaba javnih površin

Marjetka Flisek, višja referentka za krajevne skupnosti

Pisarna:

207, II. nadstropje

E-mail:

Področje dela:

  • administrativno in računovodsko delo za krajevne skupnosti

 

Neža Nemec, višja svetovalka splošne službe

Pisarna:

201, II. nadstropje

E-mail:

Področja dela:

  • obveščanje javnosti

Aleš Stegenšek, višji svetovalec za informatiko

Pisarna:

120, I. nadstropje

GSM:

/

E-mail:

Področja dela:

  • informacijska in tehnična podpora
  • skrb za tehnično in programsko opremo občinske uprave

Roman Strlekar, vodja splošne službe

Pisarna:

208, II. nadstropje

E-mail:

Eva Urh, višja svetovalka splošne službe

Pisarna:

201, II. nadstropje

E-mail:

Področja dela:

  • občinski svet
  • nadzorni odbor
  • kabinet župana

Vanja Vidmar, svetovalka za glavno pisarno

Pisarna:

215, II. nadstropje

E-mail:

Področje dela:

  • sprejem vlog
  • obračun takse
  • splošne informacije

Splošna služba

Dejavnosti Splošne službe :

  • organizira občinsko upravo;
  • pridobiva sredstva za delovanje in razvoj občine;
  • upravlja občinsko premoženje;
  • opravlja upravno nadzorstvo;
  • pripravlja splošne akte;
  • sklepa pogodbe o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih;
  • skrbi za izvedbo lokalnih volitev in volitev predstavnikov lokalnih interesov v državni svet;
  • ustvarja pogoje za delo političnih strank;
  • sodeluje z odborom za priznanja in z odborom za vloge in pritožbe;
  • opravlja strokovne, organizacijske in administrativne naloge za občinski svet, nadzorni odbor, občinske komisije in odbore;
  • opravlja tehnične in druge naloge za delovanje uprave;
  • skrbi za zavarovanje in vzdrževanje premičnega in nepremičnega premoženja občine;
  • vodi razgovore s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami, podjetji in drugimi organizacijami;
  • pripravlja osnove in strokovne podlage ter dokumente za investicije in razvoj ter skrbi za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj;
  • povezuje, zbira, analizira podatke vseh oddelkov občinske uprave v zvezi z investicijami in razvojem;
  • spremlja uradne objave, razpise in natečaje za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine;
  • planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog službe;
  • opravlja druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za občinske uprave;
  • nudi pravno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju;
  • ter opravlja naloge s področij glavne pisarne.

Projekti

    kuvertaNaroči se na e-novice